wtorek, 16 grudnia 2014

Królestwo

   Witajcie serdecznie! 
   Jestem, wróciłam, rozpakowałam walizki i mogę opowiadać! 
   Skąd wróciłam? Z podróży! Wyjazd może i nie był długi, ale za to zaskakujący.
   Nie uwierzycie gdzie trafiłam i to przez zupełny przypadek, a właściwie przez zepsuty samochód. No dobrze, nie będę Was dłużej trzymała w niewiedzy - znalazłam bardzo ciekawe miejsce, a właściwie Królestwo! Królestwo leży między lasem bukowym, sosnowym, brzozowym i... ojej, zapomniałam... 
A! I dębowym. Dokładnie pośrodku. 
   A dlaczego to miejsce jest interesujące? Tak interesujące, że zamiast jechać dalej, zostałam, aby je bliżej poznać? Bo to takie niedouczone Królestwo, a właściwie niedouczeni są jego mieszkańcy. Przedstawię Wam niektórych. Zacznę od Kucharza, bo przez niego nawet teraz burczy mi w brzuchu. Wy czytajcie i oglądajcie, a ja lecę wreszcie coś zjeść. 
   Pozdrawiam, miłego dnia!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz